This text contains TWO language text! Please see page 2. =========================================================================== Název : Doom pionýrů a mládeže - version I revision 4 DPMIREV4.WAD Velikost/Datum : 351182 bajtů / 29. října 1994 Autor : Roman Štec Email Address : žádná Informace o autorovi : romanopisec dávkových souborů Popis WADu : Je to můj první pokus, proto tam nejsou použity všechny fígle, které DOOM nabízí. Snažil jsem se poctivě zarovnávat textury a dodržovat logiku textur použitých v místnostech. Díky pro : Id software za pařbu DOOM, autorům DEU a manželce, že se se mnou nerozvedla, zatím co jsem ponocoval u DEU a DOOM Speciální thanxy : neúnavným hráčům alfa a beta verzí DPMI, především pak µbovi, Olifantovi a Myšákovi z COLSYSu (i za fakt, že to nehráli v pracovní době). =========================================================================== * Informace o hře * Epizoda a úroveň : E1M1, E1M2 - první epizoda: Knee-Deep in the Dead (po kolena v mrtvolách); první a druhá mise Jeden hráč : ano Spolupráce 2-4 hráčů : ano Souboj 2-4 hráčů : ano Nastavení obtížnosti : ano Nové zvuky : ano (pistole, kulomet, sebrání předmětu) Nová grafika : ano (rudé hvězdy, stranické nástěnky, cedulky) Nahrazeno "demo" : první Popis mise : Skalní stalinisté obsadili bývalý Dům pionýrů a mládeže a opevnili se v této poslední baště komunismu. Úkol je jasný - odhalit všechna jejich zvěrstva (secrets) a vyhubit je (kills) do posledního muže (obludy). * Jak hrát * I'm too young to die : je to velmi prosté, sledujte demo ... předvede Vám vhodný postup, ukáže, kde je skladiště zbraní a motorová pila, ale neprozradí Vám ale ani jeden podstatný fígl (kromě jediného, ten je v tomto případě potřeba "odhalit" pro vstup do EXIT room) Ostatní obtížnosti : nejprve si vyzvedněte ruksak (backpack), pak je postup téměř shodný s demem, navíc však musíte "vybílit" každou cimru a odhalit několik fíglů (tajné místnosti a 3 vypínače), které Vám umožní dostat se k plazmometu (plasmagun), nesmrtelnosti (invulnerability) a k EXITu. V obtížnosti "Ultra Violence" mi to trvá okolo 30 minut (teda pokud přežiju začátek). Používejte motorovou pilu kde jen to jde, jinak Vám brzy dojde munice, které se pak citelně nedostává v druhé misi. * Konstrukce * Základ : Od počátku zcela nové - jako předlohu jsem použil skutečný DPM Doba vytvoření : revision 0 : cca 150 hodin práce revision 1 : cca 20 hodin revision 2a: cca 40 hodin revision 2ß: cca 10 hodin revision 2 : cca 1 hodina revision 3ß: cca 2 hodiny revision 3 : cca 1 hodina revision 4a: cca 5 hodin revision 4 : cca 1 hodina Použitý editor : revision 0 : DEU 5.1 revision 1 : --"--, BSP 1.2x, REJECT 1.0.0 revision 2a: --"--, DMGRAPH 1.1 revision 2ß: --"--, DOOMCAD 4.3, TED 1.0 revision 2 : --"--, DEU 5.21 revision 3ß: --"-- revision 3 : --"-- revision 4a: --"--, LWAD, VWAD revision 4 : --"-- Známé chyby : Nejsem si jist, jestli jsem následující chybu zcela odstranil, ale stávalo se, že nefungovalo SAVE GAME, neb WAD byl příliš rozsáhlý (Savegame buffer overflow). Nové textury se bohužel promítají i do dalších epizod a misí, takže je na čase, abych ty další mise urychleně udělal. * Jak si pustit tento WAD * Z příkazové řádky povelem: DOOM -FILE DPMI.WAD předpokládá se, že soubor DPMI.WAD je nahraný ve stejném adresáři jako hra DOOM I - registrovaná verze. S hrou DOOM II tento WAD (a asi ani žádný jiný) nefunguje. * Požadavky na systém * E1M1 je velmi rozsáhlá, proto ji nedoporučuji hrát na něčem pomalejším, než na 486SX/33 s VL-BUSovou grafickou kartou. Demo funguje pouze tehdy, máte-li DOOM verze 1.2 (při verzi 1.1, 1.5 a 1.6 nefunguje - ověřeno). * Copyright / Povolení * Tuto úroveň zásadně NEPOUŽÍVEJTE jako základ pro vývoj svých vlastních úrovní a rovněž ji NEZAČLEŇUJTE k vašim (nebo cizím misím). Pokud přesto použijete nebo využijete myšlenek obsažených v DPMx, zmiňte se o jejich původním autorovi. Jinak se souborem DPMxxxxx.ARJ nakládejte dle svého uvážení, já zaručím pouze za to, že Vám jen zabere nějaké to místo na Vašem disku, za nic jiného, žádné jiné záruky ani zodpovědnost autora za případné škody (zlomený joystick, rozbušená klávesnice) nepřipadají v úvahu. Soubor DPMxxxxx.ARJ můžete šířit mezi DOOM pařany, ZAKAZUJI však šířit jednotlivé soubory z DPMxxxxx.ARJ samostatně. Hříšníkům utrhnu . * Kde získat tento WAD * COLSYS s.r.o. Buštěhradská 109 272 03 Kladno-Dříň --------------------------------------------------------------------------- ================================================================ Title : The House of Pioneers and Youth version I, revision 4 DPMIREV4.WAD Lenght/Date : 351182 bytes / 29-Oct-94 Author : Roman Stec Email Address : none Misc. Author Info : batch file's novelist Description : as this is my first attempt, not all the tricks offered by the regular DOOM game are used in this version. I tried my best to put the textures in line and to stick to the logic of the textures used in different rooms. Additional Credits to : to "id Software" for excellent DOOM shooting, to the DEU authors and to my wife who didn't get divorced while I was spending nights working on the DEU & DOOM. Special thanx : patient players of a and ß versions DPMI, especialy to Microb, Oliphant and Mickey Mouse of Colsys (God bless them for not playing in working hours). ================================================================ * Play Information * Episode and Level # : E1M1, E1M2 Single Player : Yes Cooperative 2-4 Player : Yes Deathmatch 2-4 Player : Yes Difficulty Settings : Yes New Sounds : Yes New Graphics : Yes Demos Replaced : First Mission Description : The Communists occupy the former House of Pioneers and Youth which is now their last bastion. Your mission is to reveal all their secrets and to kill them all. * How to play * I'm too young to die : it is very easy, watch the demo ... it will show you the the method, weapon and chainsaw deposit placing, but wouln't show you any tricks, (except for the last one which is necessary to use to get into the Exit room). Other difficulty levels : First pick up your Backpack and the following is almost the same as shown in demo, except you have to kill everyone everywhere and find a few tricks (secret areas, 3 switches) These tricks will enable you to get to "plasmagun" and "invulnerability" and to the Exit room. It took me about 30 min in the Ultra Violence level (If I survived the beginning). Use chainsaw whenever possible or you run out of ammunition. * Construction * The principle : New level from scratch. I used the real House of the Pioneers and Youth as the basic scheme Creation Time : revision 0 : cca 150 hours hard work revision 1 : cca 20 hours revision 2a: cca 40 hours revision 2ß: cca 10 hours revision 2 : cca 1 hour revision 3ß: cca 2 hours revision 3 : cca 1 hour revision 4a: cca 5 hours revision 4 : cca 1 hour Editor(s) used : revision 0 : DEU 5.1 revision 1 : --"--, BSP 1.2x, REJECT 1.0.0 revision 2a: --"--, DMGRAPH 1.1 revision 2ß: --"--, DOOMCAD 4.3, TED 1.0 revision 2 : --"--, DEU 5.21 revision 3ß: --"-- revision 3 : --"-- revision 4a: --"--, LWAD, VWAD revision 4 : --"-- Known Bugs : I am not sure to correct the following; sometimes SAVE GAME did not function, because WAD was too extensive. (Savegame buffer overflow). New textures were unfortunately activated in other episodes and missions. So I would better to finish these missions soon. * How to start this WAD * From command line, type command: DOOM -FILE DPMI.WAD It is supposed that DPMI.WAD file is in the same directory as DOOM I - registered version. This WAD (and probably no other) can be used with DOOM II game. * System Requirements * E1M1 is very large and 486SX/33 (or better) with VL-BUS VGA is recommended. Demo is working only with DOOM version 1.2 (with 1.1, 1.5 and 1.6 not work). * Copyright / Permissions * Authors may NOT use this level as a base to build additional levels. If you use it anyway, please contact the original author immediately. On the other hand, you can use this programme however you feel to, and I guarantee that it will only fill some capacity on your disc. This is also the only responsibility I'm taking. I'm not responsible for any damages this programme might cause. You can spread the DPMIxxxx.ARJ file among other DOOM fans ONLY as a whole. You are NOT allowed to spread its INDIVIDUAL PARTS. The hinners will be cut their . * Where to get this WAD * COLSYS s.r.o. Buštěhradská 109 272 03 Kladno-Dříň Czech Republic